Пятница, 11.07.2025, 00:33
Приветствую Вас, Гость
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Документация на парамотор F 200
bucaneroДата: Пятница, 01.03.2013, 18:44 | Сообщение # 1
Рядовой
Группа: Администраторы
Сообщений: 6
Репутация: 0
Статус: Offline
Перекладаю з английської інструкцію користувача на парамотор F 200. Намагаюсь перекладати якмога точніше до оригіналу, але, беручи до уваги мою нетехнічну освіту, допускаю наявність неточностей у технічних термінах. Буду вдячний за повідомлення про помилки. Оригінал за адресою: http://paraevpatoriya.ucoz.ua/files/ManualF-200_ing.pdf

Перед використанням парамотору абсолютно необхідно прочитати цей посібник користувача.

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВИГУНА

ДВИГУН                                              F 200
ЦИКЛ                                                   2-ТАКТНИЙ
ПОТУЖНІСТЬ                                   27 кс на 7800обертах за хвилину
ОБ’ЄМ                                                200см3
МАКСИМАЛЬНІОБЕРТИ                7800 обертів за хвилину
ОХОЛОДЖЕННЯ                             ПОВІТРЯНЕ
ПОРШЕНЬ                                         ЛЕГКОСПЛАВНИЙ
ЦИЛІНДР                                           ЛЕГКОСПЛАВНИЙ  З МЕТАЛО-КЕРАМІЧНИМ ПОКРИТТЯМ
ГОЛОВКА ЦИЛІНДРА                      ЛИТА ЛЕГКОСПЛАВНА
КАРТЕР                                              ЛИВАРНИЙ СПЛАВ  SG-AL SI5UNI3600
ШАТУН                                               СТАЛЬ18NiCrNo5 для високошвидкісних шатунів
КАРБЮРАТОР                                  Walbro 37
СТАРТЕР                                             SDI типу
СВІЧКА                                                NGK  B10ES
ПЕРЕДАЧА                                        ПОЛІКЛИНОВИЙ РЕМІНЬ
ПАЛИВО                                             СУМІШ СУПЕР 95-98 БЕЗИНУ ТА 3,5 % ОЛИВИ ПРИ ОБКАТЦІ, 3% ПРИ НОРМАЛЬНІЙ     ЕКСПЛУАТАЦІЇ
КРІПЛЕННЯ ДО ШАССІ                 5 ГУМОВИХ АМОРТИЗАТОРІВ
НАПРЯМОК ОБЕРТАННЯ            ПРОТИЛЕЖНИЙ ОБЕРТАННЮ ГВИНТА

ПЕРЕД ПУСКОМ ДВИГУНА

1.      Шасі слід розмістити на пласкій поверхні на покритті, або на поверхні без камінців та
інших сторонніх предметів, що можуть бути засмоктані гвинтом. Виконайте
візуальну перевірку та переконайтесь, що кожна з частин паромотора у належному
стані; усуньте виявлені недоліки (такі, як ослаблені болти вихлопної труби,
ремінці підвіски, та будь-які інші елементи, що можуть потрапити під гвинт).

2.      Підкачайте паливо до тих пір, доки воно не потрапить в карбюратор. УВАГА! Після того, як паливо дійде до карбюратора, качайте небільше двох (2) секунд, бо воно заллє двигун. У разі залиття двигуна, глибоко
натисніть важілець газу та проверніть двигун 10 – 15 обертів, щоб з нього
вийшли надлишки палива.

ДЛЯ ПУСКУ ДВИГУНА

1.      Підкачайте паливо як описано вище у пункті 2, натисніть кнопку запалювання або потягніть
шнур ручного стартера. Тягніть контрольованим рухом, щоб не завдавати шнуру
стресового навантаження. Для цього шнур треба тягнути спокійно доки не відчуєте
компресії. З цього моменту, не втрачаючи навантаження на тросі, швидко
потягніть і мотор запуститься. Зазвичай треба обережно давати трішки газу і
відпустити його як тільки двигун заведеться.

2.      Потримайте двигун в режимі близько 20 % газу впродовж 5 хвилин для прогріву.

3.      При нормальній роботі двигун має запуститись майже миттєво. Як що двигун не
заводиться, в 99 % випадків причина в надлишку або недостатній кількості
палива. Як що мотор не працював кілька тижнів або його було залито, слід
прочистити свічку. Перед кожним польотом переконайтесь, що кнопка зупинки
двигуна працює належним чином.

ОБКАТКА ДВИГУНА

Впродовж перших 10 годин треба використовувати суміш Супер або не етилованого (в оригіналі super or unleaded, що приблизно відповідає нашому бензину АИ 95) та 3,5 % синтетичної оливи. Впродовж цих годин треба уникати газування подовгу і найкращим способом досягти цього буде стартування зі схилу та уникнення довгих
наборів висоти. ПІСЛЯ ПЕРШОЇ  ГОДИНИ  ЕКСПЛУАТАЦІЇ СЛІД ПЕРЕВІРИТИ СТАН УСІХ БОЛТІВ, ОСОБЛИВО НА ПОВІТРЯНОМУ ГВИНТІ,
ВИХЛОПНІЙ ТРУБІ ТА КАРБЮРАТОРІ
. Після перших 10 годин важливо понизити вміст оливи до 3 %, беручи до уваги висоту польоту, вагу пілота та температуру
повітря в місті польотів. Таким чином ви уникнете надмірного утворення сажі.
Можна також замінити свічу запалення.

Примітка: Завжди використовуйте одну й ту ж оливу. Ми рекомендуємо Castrol TTS.

ОБСЛУГОВУВАННЯ
1.      Центрування пропелера
a.      Положіть що-небудь на нижню частину шасі.
b.     Крутіть пропелер  та  переконайтесь, що обидві (або всі три) лопаті проходять через одну
точку (щоб полегшити  цей процес викрутіть свічу запалювання).
c.      Якщо  кінцівки   лопаті  не співпадають, підтягніть відповідні болти.
d.     Розбіжність не  має  перевищувати  2  міліметрів.
e.     Сила затягування  болтів не має перевищувати 1,3 кг.

2.      Перевірки після 20 та 50 годин  нальоту.
a.      Кожні 20 годин  перевіряйте стан свічки запалювання. Внутрішній ізолятор має бути
світло-коричневого  кольору  та  проміжок між електродами має бути 0,4 – 0, 5 мм.
b.     Кожні 20 годин промивайте паливом повітряну камеру.
c.      Кожні 20 годин перевіряйте стан болтових з’єднань.
d.     Підчас першої  20-годинної  перевірки  підтягніть болти  циліндра  до  2,2 кг, роблячи
це хрест навхрест та при  повністю  зупиненому та холодному двигуні, щоб не
ушкодити циліндр.
e.     Через 50 годин зробіть всі попередні перевірки та замініть паливний фільтр.
f.       Заміняйте гумові  амортизатори  кожні 2 роки або раніше у випадку пошкоджень або
деформацій.

НАЛАШТУВАННЯ КАРБЮРАТОРА

1.      Карбюраторбуло налаштовано на заводі на стандартні установки; може знадобитись переналаштування у відповідності з висотою польотів.
2.      Стандартніустановки – це один та одна четверта (1 ¼) оберту для верхнього гвинта та три
чверті (3/4) оберту для нижнього.
3.      «Верхній» гвинт Т-подібної форми впливає на впорскування палива в режимі високих обертів,
тому підстроювати його треба з глибоко натиснутою ручкою газу. Обертайте гвинт
вправо або вліво до досягнення максимальної тяги.
4.      Гвинт, що знаходиться справа від «верхнього», регулює подачу палива на низьких
обертах. Обертайте злегка до досягнення належного звука та реакції двигуна.
5.      Гвинт,що знаходиться за «верхнім» та «нижнім» гвинтами, регулює холості оберти. Обертайте
вправо або вліво до досягнення бажаного результату.
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: